نخستین کارگاه آموزشی آمرین به معروف و ناهیان از منکر
نوشته شده توسط : علیرضا


در ستاد ارتش برگزار شد؛

نخستین کارگاه آموزشی آمرین به معروف و ناهیان از منکر

نخستین کارگاه آموزشی آمرین به معروف و ناهیان از منکر یکان های تابعه ستاد ارتش صبح امروز  در تالار اجتماعات  اداره عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تقدیر از زحمات و فعالیت های اثرگذار واحدهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح یکان ها، مراکز فرهنگی، درمانی و مجتمع های مسکونی ارتش گفت: اگر در جامعه ای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، آن جامعه مرده است و دچار زوال و انحطاط خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حرکت انقلابی حضرت امام خمینی (ره) در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امام راحل (ره) برای تحقق والاترین معروف یعنی برپایی حکوت اسلامی و جلوگیری از تداوم بدترین منکر یعنی حکومت ظلم و فساد مبارزه کرد تا سرانجام انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش همچنین افزود: در قرآن کریم مکررا در کنار اعمال عبادی و توحیدی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تاکید شده و هنگامی که خداوند در این کتاب آسمانی به ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) می پردازد اولین ویژگی آن حضرت را امر به معروف و نهی از منکر معرفی می کند.

حجت الاسلام صنعت پور در پایان ویژگی هایی نظیر عدم تجسس و کنجکاوی در حریم خصوصی دیگران، برخورد عاطفی همراه با محبت، برادری و خیرخواهی، توجه به شخصیت و کرامت انسانی افراد، اهتمام به اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، صبر و بردباری و آشنایی با روشهای صحیح اجرای فرضیه امربه معروف و نهی از منکر را از ویژگی های مهم آمران به معروف و ناهیان از منکر توصیف کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام بازوبندی، معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به برنامه ها و اهداف کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر اظهار امیدواری کرد واحدهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح یکان ها، مراکز آموزشی، فرهنگی، درمانی و مجتمع های مسکونی ارتش با به کارگیری و ارتقای روش‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر، همچنان در انجام وظایف و ماموریت های محوله خود موفق و اثرگذار باشند.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: